گروه صنعتی پویا صنعت مبدل

فروش آنلاین ماشین آلات صنایع غذایی , دارویی , شیمیایی و دامپروری

گروه صنعتی پویا صنعت مبدل

فروش آنلاین ماشین آلات صنایع غذایی , دارویی , شیمیایی و دامپروری

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

مشخصات کلی سرخانه بالای صفر 4 تنی

 

 

 

از آنجاییکه از نام این دستگاه عیان است : محلی است خنک و با دمای قابل تنظیم برای نگهداری موادی خاص که برای نگهداری نیاز به دما پایین و برودت هوا دارند .

سردخانه ها عموماً در دو نوع بالای صفر و زیر صفر قابل طراحی و ساخت میباشند . سردخانه محلی است برای نگهداری محصولات غذایی ، دارویی و شیمیایی که در صورت نگهداری آنها در هوای آزاد و باز از بین میروند و یا باعث خسارات فراوانی میگردند.

طراحان و سازندگان سردخانه های بالای صفر و زیر صفر برای هر محصول و نوع دمای مورد نیاز جهت نگهداری آنها از تجهیزات خاص تری استفاده میکنند .

سردخانه ها عموما از چند بخش اصلی تشکیل میشوند که میتوان از آنها به : 1- اتاقک یا دیواره های سردخانه 2- سیستم برودتی سردخانه 3- درب های سردخانه 4- سیستم کنترل کننده سردخانه نام برد.

اتاقک سردخانه یا دیواره های آن از نوعی دیوارهای پیش ساخته با نام ساندویچ پنل ساخته میشوند ، ساندویچ پنل در کشور ما با  دانسیته های مختلف و ابعاد و ضخامت های مختلف ساخته میشوند .

در سردخانه های بالای صفر بسته به محل نصب سردخانه از نظر دمای هوا که معمولا سرد ، معتدل یا گرم میباشد از ساندویچ پنل های با ضخامت 7 تا 10 سانتیمتر استفاده میگردد و در سردخانه های زیر صفر از ساندویچ پنل های با ضخامت 10 تا 20 سانتیمتر استفاده میگردد.

درب سردخانه هم بسته به نوع آن میتواند در طرح ها و ابعاد مختلف و با بازشوهای متنوع طراحی و ساخته گردد . درب های سردخانه ها بسته به نوع سردخانه ها میتوانند المنت دار و یا بدون المنت ، لولایی یا ریلی ساخته شوند .

 

برای اطلاع از قیمت ها اینجا کلیک کنید.

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی